FAQ2017-02-16T20:33:36+01:00

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zapłacić gotówką?2017-02-22T17:47:47+01:00

Można zapłacić za towar kurierowi gotówką podczas odbioru paczki. Należy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję płatności “Za pobraniem”.

Od jakiej kwoty przyznawana jest darmowa dostawa?2018-11-17T12:41:39+01:00

Darmowa dostawa przyznawana jest automatycznie przy zakupach na kwotę powyżej 99zł.

Jakie są dostępne formy płatności?2017-02-16T20:58:32+01:00

Istnieje możliwość płatności przelewem, za pobraniem podczas odbioru paczki lub kartą kredytową. Dokładne informacje dostępne są w zakładce >PŁATNOŚCI<

Czy mogę odebrać towar osobiście?2017-02-16T20:50:18+01:00

Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy o wcześniejszy kontakt przed odbiorem zamówienia.

Jaki jest koszt dostawy paczki?2017-02-16T20:58:42+01:00

Cennik kosztów wysyłki dostępny jest w zakładce >DOSTAWA<

Jaki jest czas dostawy?2017-02-16T20:45:15+01:00

Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać do 24h od otrzymania opłaconego zamówienia. Zazwyczaj jest na następny dzień roboczy.

Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy. Kurier DPD doręcza paczki na następny dzień roboczy od dnia nadania. Więcej informacji o opcjach dostawy w zakładce >DOSTAWA<

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?2018-11-17T12:44:14+01:00

Klient może zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w terminie 30 dni od  daty otrzymania przesyłki. Więcej informacji w zakładce >ZWROTY<

Czy mogę anulować złożone zamówienie?2017-02-16T20:37:04+01:00

Poinformuj nas o wycofaniu zamówienia droga mailową lub telefonicznie. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane anulujemy go.

Czy muszę dokonać rejestracji w sklepie internetowym?2017-02-16T20:38:46+01:00

Rejestracja konta nie jest konieczna. Można dokonać zakupu jako “gość”. Założenie konta niesie za sobą dodatkowe korzyści takie jak podgląd zamówienia czy edycja adresu dostawy.